Bij KPN is het vanaf vandaag mogelijk om met een dagpas naar erotische tv-zenders te kijken. KPN heeft ervoor gekozen om Meiden van Holland Hard op te nemen in dit aanbod.
Een dergelijke dagpas is ideaal voor alle KPN-klanten die wel graag naar Meiden van Holland Hard kijken, maar niet vast willen zitten aan een abonnement op het erotiekpakket.
Een dagpas bij KPN kost € 9,99 en geeft de kijker 24 uur toegang tot onze tv-zender. De aankoop verschijnt anoniem op de factuur.
Het Instagram-account van Meiden van Holland heeft 2.500 volgers. Dit vinden wij een mooie mijlpaal waar we zeer blij mee zijn.
Ondanks alle restricties die er gelden op dit platform weten steeds meer Instagram-gebruikers ons te vinden op het platform. Uiteraard kleuren wij netjes binnen de lijntjes en houden wij ons volledig aan alle richtlijnen van Instagram. Wil jij 2.501 zijn? Volg ons via @meidenvanholland_official
Via een beslisnota laat minister van Justitie en Veiligheid Yeşilgöz vandaag aan de Tweede Kamer weten dat er geen signalen zijn van misstanden bij de productie van pornografisch materiaal op een Nederlandse filmset.
Naar aanleiding van berichten van misstanden in Frankrijk trokken enkele Kamerleden een kort door de bocht conclusie over de situatie in Nederland. Daarom verzochten zijn de minister om hier verkennend onderzoek naar te doen. De conclusie van deze verkenning is dus dat de Nederlandse porno-industrie een relatief kleine branche is die zelfregulerend is. De betrokken producenten nemen voldoende maatregelen om misstanden te voorkomen.
De conclusie past van het beeld dat Blue Donkey Media heeft van de producenten waarbij het haar content inkoopt.
Meiden van Holland krijgt als merk een gemiddeld eindcijfer van 7,7 en scoort daarmee weer iets beter dan in 2021. Hoewel de stijgende waardering van onze klanten een mooi compliment is, gebruiken wij het jaarlijkse onderzoek vooral voor het inzicht in de wensen van de kijkers.
Door dit onderzoek weten we goed welke richting we op moeten gaan zowel in vorm als in inhoud. De stijgende waardering hebben we vooral te danken aan het vergroten van de fan-participatie. Voor, door en met de kijker is al jaren ons credo. Dit uit zich in het houden van dit onderzoek, maar ook door de liefhebber mee te laten doen in de producties.
Vanaf 1 november is onze tv-zender Meiden van Holland Hard ook te zien bij SKV. Je vindt onze zender op kanaal 169 en je kunt het bekijken met een abonnement op Extra of Algemeen.
We bedanken SKV voor het vertrouwen dat zij tonen in ons product.
“Samen de bloemetjes buiten zetten?” Is de vraag die je stelt met het versturen van het Hollands Zaadkaartje. Bij Meiden van Holland gaan ze altijd verder dan lieve woordjes en dat laten ze deze zomer zien.
De groeikaart bestaat uit twee vellen papier met vers Hollands zaad ertussen geperst. Deze kun je in de tuin of in een pot planten. “Als je het elke dag goed nat maakt en verzorgt met dirtytalk, groeien hier keiharde stengels met knoeperds van bloemen uit,” adviseert Ashley, onze Zaadbij.
Voor de groeikaarten zijn we een samenwerking aangegaan met Growingpaper.nl. We hebben voor dit bedrijf gekozen, omdat zij de kaarten op een duurzame en biologische manier maken. Het papier voor de kaart is vervaardigd uit gerecycled papier en de inheemse zaadmix is 100% bij- en vlindervriendelijk en daarmee goed voor de natuur.
Vanaf 1 december is onze tv-zender Meiden van Holland Hard ook te zien bij InCompany Media. Je kunt onze zender bekijken met een abonnement op het Erotiek Pakket.
We bedanken InCompany Media voor het vertrouwen dat zij tonen in ons product.
T-Mobile heeft met À la Carte en dagpassen een nieuwe manier van tv kijken gelanceerd. Met deze functionaliteit kan je bepaalde zenders voor een korte periode uitproberen.
Ook Meiden van Holland Hard maakt deel uit van het aanbod en is met een dagpas voor € 6,- 24 uur te zien. Het bedrag wordt automatisch verrekend op je factuur. Dus als je kiest voor deze optie kan je snel en makkelijk naar de tv-zender kijken.
Je vindt de dagpassen van T-Mobile onder Account -> À la Carte in het menu.
In een persbericht hebben wij vandaag enkele opvallende cijfers gedeeld van het erotisch kijkgedrag van Nederland nu wij een jaar lang onderhevig zijn aan de pandemie. Dat er meer porno wordt gekeken is misschien niet opva llend, maar dat geldt wel voor verandering in momenten waarop gekeken wordt anders zijn. Zo wordt er nu veel meer onder werktijd gekeken dan een jaar eerder. Ook zien we een enorme stijging in de late uren sinds de avondklok is ingegaan.
Daarnaast is het vooral opvallend dat de stijging in het kijkgedrag nogal verschilt per gemeente. Zo heeft Rotterdam het afgelopen jaar Amsterdam ingehaald. Maar de grootste stijgingen zien wij in de plaatsen Staphorts, Kampen en Moergestel.
Met genoegen kunnen we mededelen dat wij een nieuwe samenwerking zijn aangegaan met Ashley More in de vorm van ashleymore.nl.
Als performer is Ashley al jaren bekend bij het grote publiek. Daarnaast produceert zij samen met haar partner enkele producties per maand in opdracht van Blue Donkey Media. Het is mooi dat wij deze relatie kunnen bekrachtigen met een derde samenwerking.
Op de website ashleymore.nl zijn naast de bekende video’s ook eigen unieke video’s te vinden die Ashley speciaal voor al haar fans maakt.
Om ons jubileumjaar op een speciale manier te vieren hebben we ervoor gekozen om een eigen biertje te brouwen. Een Hollands Blondje is nu verkrijgbaar in onze webshop.
Het eigenlijke plan was om ons 10-jarig bestaan samen met onze fans, partners en relaties te vieren op een groot feest waar we ons eigen biertje konden serveren. Nu het geven van een feest niet gepast en niet mogelijk is, hebben we ervoor gekozen de biertjes tegen een kleine vergoeding te verkopen zodat ze alsnog bij onze fans terecht kunnen komen.
Een Holland Blondje smaakt fris en zomers en laat je het water in de mond lopen.
Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat we zijn begonnen met Meiden van Holland. Op 1 juli 2010 zonden we voor het eerst uit bij KPN en UPC. En daarmee is dit ook een jubileum voor onze organisatie die ook 10 jaar geleden is opgericht.
In 2010 lanceerden we vol trots en verwachtingen twee tv-zenders: Meiden van Holland Hard en Meiden van Holland Soft. Dat wij 10 jaar later nog steeds uitzenden en zelfs marktleider in Nederland zijn, overtreft echt al onze verwachtingen.
Bij deze willen we dan ook alle relaties, partners, personeelsleden en fans bedanken voor 10 fantastische jaren.
Met genoegen kunnen we mededelen dat wij een nieuwe samenwerking zijn aangegaan met Ashley More in de vorm van ashleymore.nl.
Als performer is Ashley al jaren bekend bij het grote publiek. Daarnaast produceert zij samen met haar partner enkele producties per maand in opdracht van Blue Donkey Media. Het is mooi dat wij deze relatie kunnen bekrachtigen met een derde samenwerking.
Op de website ashleymore.nl zijn naast de bekende video’s ook eigen unieke video’s te vinden die Ashley speciaal voor al haar fans maakt.
Al met het ingaan van de eerste maatregelen van de overheid in de bestrijding van het coronavirus hebben de producenten die aan ons leveren geen nieuwe opnames meer gemaakt. Omdat wij altijd werken met een voorraad kunnen wij onze fans de komende maanden nog altijd nieuwe sexfilms aanbieden, maar wij vinden het belangrijk te melden dat al deze films zijn opgenomen in de periode van voor de sociale onthouding en het houden van 1,5 meter afstand
Meiden van Holland en Vurig Vlaanderen werken samen met diverse productiemaatschappijen. In overleg met deze productiemaatschappijen is ervoor gekozen op dit moment geen nieuwe opnames meer te maken. Het is simpelweg niet mogelijk dit te realiseren met de gepaste 1,5 meter afstand. En net als de meesten willen wij hier graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen.
Alle sexfilms die op het moment nieuw op onze websites en tv-kanalen verschijnen zijn dus in het verleden opgenomen en er is tijdens deze opnames dus geen risico geweest.
Op dit moment hebben we een voorraad achter de hand voor enkele maanden. We hopen dat dit voldoende is.
Vanaf 1 september is onze tv-zender Meiden van Holland Hard ook te zien bij SKP. Je vindt onze zender op kanaal 304 en je kunt het bekijken met een abonnement op het Erotiek Pakket.
We bedanken SKP voor het vertrouwen dat zij tonen in ons product.
Vanaf 1 september is onze tv-zender Meiden van Holland Hard ook te zien bij Multifiber. Je vindt onze zender op kanaal 700 en je kunt het bekijken met een abonnement op het Erotiek Pakket.
We bedanken Multifiber voor het vertrouwen dat zij tonen in ons product.
In het Vlaamse Kortrijk vindt jaarlijks het knotsgekke festival Kamping Kitsch plaats. Vier van de performers van Vurig Vlaanderen stonden afgelopen week te dansen voor het oog van zo’n twintigduizend festivalgangers. Naast dat de festivalgangers konden genieten van uitdagende dansjes, konden zij ook met de modellen op de foto.
Speciaal voor onze meiden stond er een groot bed klaar waar festivalgangers met de sterren op de foto konden. “Altijd leuk om onze fans in het echt te ontmoeten”, zegt Ashley More. “Normaal zijn ze wat verlegen, maar hier durft iedereen je aan te spreken en met je op de foto te gaan.” De festivalganger konden naderhand hun foto downloaden bij Vurig Vlaanderen, wat massaal werd gedaan.
Het bezoek aan Kamping Kitsch is als zeer positief ervaren. De zichtbaarheid is vergroot en het contact met de doelgroep, al dan niet kleinschalig, was voor zowel de fans als de modellen erg leuk.
De recent uitgeroepen nieuwe pornokoningin van Vlaanderen, Elise van Vlaanderen, heeft Blue Donkey Media gevraagd een website in haar naam te exploiteren. Met plezier hebben wij vandaag dan ook de website elisevanvlaanderen.net gelanceerd.
Op het online erotische platform zullen wij Vlaamse erotiek aanbieden, waaronder natuurlijk ook de titels die door de kersverse erotiekproducent zelf geproduceerd worden.
Met genoegen gaan wij de samenwerking met Elise van Vlaanderen aan. We wensen haar dan ook veel succes bij het veroveren van de Vlaamse harten.
In samenwerking met Mobitainment lanceren wij het nieuwe label Hollandse Kanjers. Blue Donkey Media verzorgt hierbij de website hollandsekanjers.nl welke wij redactioneel inrichten met de bewezen populaire content uit onze eigen bibliotheek.
De website hollandsekanjers.nl is onderdeel van een breder mediaconcept welke ook tv-uitzendingen zal verzorgen in de nachtprogrammering van RTL 7.
De eerste tv-uitzending zal plaatsvinden op de nacht van zaterdag 25 november op zondag 26 november 2017.
Vandaag lanceert YoufoneTV met OTT-televiesie en Video on Demand. De nieuwe speler in televisiedistributie kiest er hierbij voor om onze zender Meiden van Holland Hard op te nemen in het aanbod.
Meiden van Holland Hard is via YoufoneTV te ontvangen met het totaalpakket, maar is ook onderdeel van het maandelijks aanpasbare Mix 5 of Mix 10. Bij deze zogenaamde mixpakketten kan de consument zelf kiezen welke zenders hij of zij opneemt in het aanvullende zenderpakket.
Naast een OTT-signaal biedt YoufoneTV ook Video on Demand in de vorm van TVOD en SVOD. Ook in dit geval heeft de aanbieder gekozen voor de producten van Blue Donkey Media. De VOD-titels van Meiden van Holland zullen nu ook bij YoufoneTV te huren zijn.
We wensen via deze YoufoneTV veel succes met uitrollen van hun nieuwe platform en wensen de nieuwe kijkers van Meiden van Holland alvast van harte welkom.